De Commissies

SV RUIS is natuurlijk niets zonder haar commissies. Op dit moment heeft SV RUIS acht top commissies! Dit zijn de introductie-, borrel-, externe-, reis- , mannen- , feest- , promo- activiteiten- en de commissie. De commissies zijn gevuld met studenten uit alle leerjaren. Zo leer je naast je studie nog meer nieuwe mensen kennen!

Borrelcommissie

Organiseert de borrels die om de week gehouden worden in onze stamkroeg Tappers. De borrels van SV RUIS vinden over het algemeen plaats op dinsdagavond. Soms pakken wij tijdens deze borrels wat groter uit en binden we er een thema aan vast.

Deze commissie bestaat uit:

1. Meike Pluimers (Voorzitter)
  2. Frederique Engelbertink
  3. Fenne van de Wijst
  4. Nathalie Roebroeck
  5. Joep Ridderhof
  6. Sophie Bijker

Introcommissie

De naam zegt het al, de Introcommissie organiseert de introductie van de september instroom.
In deze commissie zitten:

1. Jip Meinema (Voorzitter)
  2. Lara Pots
  3. Maythe Bouwman
  4. Shreya Basropansingh
  5. Anniek Takken
  6. Efe Ozen

Lustrumcommissie

De lustrumcommissie is verantwoordelijk voor de viering van het vijf-jarig bestaan van SV RUIS.

Deze commissie bestaat uit:

1. Leanne Wekking (Voorzitter)
  2. Merle Leerkotte
  3.  Lynn Porskamp
  4. Faruk Aslan
  5. Levi van Stiphout
  6. Ellen Egberink

Mannencommissie

Organiseert verschillende dingen voor de mannen van SV RUIS. Deze commissie is tot stand gekomen omdat de studie communicatie voornamelijk bestaat uit vrouwen, maar wij willen niet dat de communicatiemannen zich achtergesteld of vergeten voelen en deze commissie komt op voor de vertegenwoordiging van de mannen van SV RUIS.

De mannencommissie bestaat uit:

1. Joey van der Lugt (voorzitter)
  2. Efe Ozen
  3. Finn Coenders
  4. Jelmer van Riet
  5. Kevin Vermaas

Feestcommissie

Organiseert de leukste feesten van alle verenigingen in Nijmegen. Er zullen dit jaar verschillende feesten worden georganiseerd. De verjaardag van RUIS wordt natuurlijk extra groot gevierd!

Deze commissie bestaat uit:

1. Merel de Leest (Voorzitter)
  2. Finn Coenders
  3. Jobb Geurts
  4. Moos van Hoof
  5. Noë Boschker

Feestcommissie

Organiseert de leukste feesten van alle verenigingen in Nijmegen. Er zullen vier grote feesten gehouden worden dit jaar. Het gala is er daar een van.
In deze commissie zitten:

1. Lois Deckers (voorzitter)
  2. Frans Zuidam
  3. Janneke Munster
  4. Georgette van Dijk
  5. Karen van Dael

Activiteitencommissie

Organiseert de leuke activiteiten binnen RUIS. Voorbeelden van activiteiten zijn: lasergamen, bowlen, bowlen, een sportactiviteit, etc.

In deze commissie zitten:

1.  Suzanne Kerlen (voorzitter)
  2. Aniek Straat
  3. Anna Bours
  4. Babeth Geluk
  5. Juup de Wolf
  6. Noémi van Vrogten

Reiscommissie

Organiseert (minstens) één leuke reis voor SV RUIS. Hierbij kun je denken aan een citytrip en/of wintersport!

In deze commissie zitten:

1. Fleur van Dijk (Voorzitter)
  2. Maythe Bouwman
  3. Tristan Loskamp
  4. Amit Elzur
  5. Jet de Mönnik
  6. Wessel Ko

Externe Commissie

Organiseert leerzame activiteiten voor de leden van SV RUIS. Bijvoorbeeld gastcolleges, educatieve uitjes en bedrijfsbezoeken!

In deze commissie zitten:

1. Kiki de haas (voorzitter)
  2. Mare Schoonenberg

Eerstejaarscommissie

Nieuw dit schooljaar! De eerstejaarscommissie. Om Eerstejaars net dat beetje extra RUIS-gevoel mee te geven, is er de eerstejaarscommissie opgezet. Zij organiseren regelmatig leuke uitjes voor de eerstejaars RUISjes.

1. Meike Pluimers
  2. Joey van der Lugt