Over SV RUIS

De oprichters van
SV RUIS

SV RUIS is opgericht op 7 mei 2015 door Marlous  Hazersloot, Julia Neleman, Loes Jungerius en Linda Brummelhuis te Nijmegen. Ondertussen bestaat de studievereniging alweer meer dan vijf jaar en hebben we meer dan 400 leden!

De oprichters van SV RUIS

"Wij bieden de gezelligheid om van jouw studententijd de beste tijd van je leven te maken!”

18556778_1916115335338451_3093021530816283028_o (2)

Visie

SV RUIS wil een community creëren van studenten, docenten en communicatieprofessionals. Door middel van deze community kunnen communicatiestudenten hun interesse voor en kennis van het vakgebied vergroten tijdens en na hun studententijd.

Missie

SV RUIS wil communicatiestudenten & -docenten van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen én communicatieprofessionals dichter bij elkaar brengen door middel van educatieve gastcolleges, inspirerende bedrijfsbezoeken, profijtelijke netwerkevents en gezellige borrels.

Waarden

SV RUIS vindt het belangrijk dat de studenten bij alle activiteiten die worden georganiseerd iets leren en dat ze dit als een waardevolle toevoeging beschouwen aan hun studietijd. Dit vertaald zich in studiekennis, vriendschappen en waardevolle contacten.

Verbinding

SV RUIS wil graag communicatiestudenten en -docenten van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen én communicatieprofessionals in contact brengen met elkaar en verbinden om zo een waardevol intern netwerk te creëren.

Verbinding

Betrokken

SV RUIS vindt het belangrijk dat studenten zich op een eenvoudige manier kunnen verbinden aan de vereniging en dat deze voor iedereen toegankelijk is. De activiteiten die georganiseerd worden zullen laagdrempelig van aard zijn waardoor iedereen kan deelnemen aan activiteiten die zij leuk vinden. SV RUIS wil graag zoveel mogelijk mensen betrekken. Ook willen we graag de interactie met onze leden stimuleren zodat zij zich betrokken voelen en zichzelf kunnen laten horen als ze hiertoe te behoefte hebben.

Betrokken