Waarom je lid zou moeten worden van SV RUIS?

• Vergroot je toekomstige werkveld, door te netwerken binnen en buiten de vereniging.
  • Als lid kun je mee met onze maandelijkse studiegerelateerde activiteiten en lezingen, maar ben je ook altijd welkom op onze borrels en feesten!
  • Als lid kun je doorgroeien binnen de vereniging.

Een betere vraag is eigenlijk: waarom zou je geen lid van SV RUIS willen worden?

Let op!
Dit formulier geldt als een machtiging voor een jaarlijkse contributieincasso. Wij hopen dat dit formulier dan ook naar waarheid wordt ingevuld. Indien dit formulier is ingevuld, heeft Studievereniging RUIS het recht om jaarlijks €15,- (als lid) of €10,- (als alumni-lid)  te incasseren van de door jou opgegeven bankrekening.

Wanneer je lid wordt van SV RUIS betekent dit dat je akkoord gaat met onze privacyverklaring. In de privacyverklaring staat belangrijke informatie over wat wij doen met persoonsgegevens en waar wij jouw persoonsgegevens voor nodig hebben. We gaan ervan uit dat jij ons vertrouwt met jouw persoonsgegevens. Hier vind je de privacyverklaring van SV RUIS.

Uitschrijven

Ben je afgestudeerd en of wil je geen lid meer zijn van SV RUIS? Dan kun je je alleen uitschrijven door middel van een mail te sturen naar info@svruis.nl

Schrijf je hier in!